Κανόνες Ασφαλείας

Πριν την προπόνηση
1. Δεν κολυμπάμε με άδειο (χωρίς να έχουμε φάει τίποτα από το πρωί) ή με γεμάτο στομάχι.
2. Αν δεν προλάβαμε να φάμε τρώμε μία φέτα ψωμί με λίγο τυρί ή 1-2 φρυγανιές ή ένα κουλούρι με  σουσάμι ή 2 κουταλιές ξερά δημητριακά κ.τ.λ. το νωρίτερο μιάμιση ώρα πριν το κολύμπι.
3. Αν το γεύμα έχει λιγότερο από 3 ώρες απόσταση από το κολύμπι δεν κολυμπάμε.
4. Δεν πηγαίνουμε στην πισίνα αν έχουμε πυρετό,ίωση,κάποιο λοιμώδες κολλητικό νόσημα,ανοιχτό τραύμα,αν την ίδια μέρα χτυπήσαμε το κεφάλι μας ή οποιοδήποτε άλλο ιατρικό πρόβλημα αφού πρώτα δεν συμβουλευτούμε τον ιατρό μας.


Για την Προπόνηση

Αν κατά την διάρκεια της προπόνησης αισθανόμαστε εξαντλημένοι ή φουσκωμένοι ενημερώνουμε αμέσως τον προπονητή μας.


Μετά την Προπόνηση

1. Ποτέ δεν τρώμε στερεά τροφή για τουλάχιστον 45’ αφού βγούμε από την πισίνα(ιδιαίτερα σοκολάτες,σνακς,πατατάκια,γαριδάκια κ.λ.π.).
2. Προτιμούμε υγρά όπως νερό,χυμούς φρούτων,ισοτονικά ποτά,τα οποία μπορούν να καταναλωθούν και αμέσως μετά την προπόνηση.
3. Ξεπλένουμε και σκουπίζουμε καλά τα αυτιά μας μετά από κάθε προπόνηση, στεγνώνουμε τα μαλλιά μας καλά και φοράμε μάλλινο σκούφο όταν έχει κρύο έξω.


Βάλτε αυτές τις συνήθειες στο τραπέζι σας

1. Κατά την διάρκεια της εβδομάδας δεν καταναλώνουμε “βαριά”και δύσπεπτα φαγητά.
2. Πρέπει να μάθουμε να τρώμε αργά και να μασάμε καλά το φαγητό μας.Το γεύμα πρέπει να κρατάει το λιγότερο 30’,να καθόμαστε σε καρέκλα με το πιάτο μας στο τραπεζι,όχι στο κρεβάτι,όρθιοι ή στο πάτωμα.
3. Πρέπει να πίνουμε νερό 10-15’ πριν και μετά το φαγητό.Αποφεύγουμε να πίνουμε ροφήματα κατά την διάρκεια του φαγητού.
4. Προτιμούμε την σειρά φρούτο-σαλάτα-κυρίως πιάτο.
5. Πρέπει να πίνουμε τουλάχιστον 1-1.5 λίτρο την ημέρα υγρά.
6. Αποφεύγουμε να τρώμε κρέμες,παγωτά,ποπ-κορν,τσιπς,γαριδάκια, κρακεράκια, γλυκά,πολλή ζάχαρη,τηγανητά,πολύ ψημένα φαγητά,κονσέρβες,κατεψυγμένα προτηγανισμένα και να πίνουμε αναψυκτικά.
7. Αποφεύγουμε να κοιμόμαστε αμέσως μετά το φαγητό.

Σε ό,τι αφορά τον ιό της γρίπης να τηρούνται τα προβλεπόμενα μέτρα (ατομική καθαριότητα και υγιεινή)
Ειδικότερα σε περίπτωση που κάποιο παιδί έχει συμπτώματα ύποπτα γρίπης (πυρετός, συνάχι,πονόλαιμος,μυαλγίες,διάρροιες) δεν πρέπει να προσέρχεται στο κολυμβητήριο.

Σύνταξη: Αντωνακάκης Δημήτρης (Ιατρός και πρώην πρωταθλητής Ελλάδος στην κολύμβηση)


 

Η Φιλοσοφία μας

Αναγνωρίζοντας την σημαντικότητα της άθλησης στις μικρές ηλικίες, έχουμε ορίσει ως βασικό προσανατολισμό των προγραμμάτων εκπαίδευσης, την μάθηση μέσα από το παιχνίδι και την ανάπτυξη θετικών συναισθημάτων του παιδιού για την κολύμβηση.
Η μεθοδολογία σε ότι αφορά τα σχέδια μαθήματος (για τις μικρότερες ηλικίες) και προπόνησης ( για τα μεγαλύτερα παιδιά) διαφοροποιούνται ανάλογα με την βιολογική ηλικία, τα ατομικά χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού.

Επικοινωνία

Μεσολογγίου 40 14231 Νέα Ιωνία, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210-2799200 | Email: niriides.swim@gmail.com
Βρεφική Κολύμβηση: 6946-103236
Εισαγωγικά Τμήματα: 6946-103236/7, 6956-208669
Επίλεκτο - Προαγωνιστικό - Αγωνιστικό: 6946-103237
Ενήλικα Μέλη: 6946-103236, 6946-103237

GavickPro is not affiliated with or endorsed by Open Source Matters or the Joomla! Project.
The Joomla! logo is used under a limited license granted by Open Source Matters the trademark holder in the United States and other countries.
Icons from Glyphicons Free, licensed under CC BY 3.0.